Nye priser: Endnu flere foreninger skal have råd til MinEjerforening

Vi opdaterer priserne vores priser så endnu flere foreninger får råd til MinEjerforening.

September 28, 2021

Pr. 1. oktober 2021 opdateres prisen på MinEjerforening til bedst muligt at kunne understøtte ejerforeninger af alle størrelser. Den nye pris vil basere sig på antallet af husstande, der er medlemmer af ejerforeningen fremfor en fast pris pr. forening.

Denne ændring indfases for at give selv de mindste foreninger mulighed for at optimere deres administration gennem MinEjerforenings administrationsplatform.

Vores opdaterede priser

Med ganske få undtagelser hænger ejerforeningers indtægter sammen med antallet af husstande, der er medlem. Dette betyder, at vores prisstruktur, hvor prisen var ens for alle ejerforeninger, i praksis var ekskluderende for mindre foreninger. En grundejerforening med 6 husstande betalte således 416 kr. pr. husstand, mens en grundejerforening med 30 husstande betalte 83,3 kr. pr. medlem.

Denne uhensigtsmæssige prisstruktur har derfor været med til at gøre systemet utilgængeligt for mindre foreninger, til trods for at de frivillige kræfter i disse foreninger har samme behov for administrativ understøttelse som de større foreninger. Derfor er det kun naturligt, at vores priser ændres til at kunne give alle foreninger lige muligheder, ligegyldigt størrelse.

Vi har en klar vision om at gøre en forskel for alle dem, der gør en forskel for fællesskabet. Jeg er derfor utrolig glad for, at vi med denne prisændring kan gøre vores software tilgængelig for de frivillige i selv de mindste foreninger.

Kasper Frandsen, Administrationschef

Priser pr. 1. oktober 2021

Fra 1. oktober 2021 ændres abonnementet til at blive baseret på antallet af husstande i foreningen. Samtidig indføres to pakker, så det er muligt for foreningen at tilpasse abonnementets funktioner efter deres behov.

- Basispakken vil koste 50 kr. pr. husstand pr. år inklusiv moms. Pakken indeholder medlemssystem, dokumentarkiv, emailsystem og email-support.

- Pluspakken koster 75 kr. pr. husstand. pr. år. Pakken indeholder at fra basispakken plus regnskabssystem, kontingentopkrævning og telefonsupport.

Oversigten over de nye pakker samt priserne kan findes her.

Mens abonnementet fastsættes på baggrund af antallet af husstande i ejerforeningen, vil oprettelsen fortsat være et fast beløb på 2.500 kr. inklusiv moms. Dette betales kun én enkelt gang ved oprettelse og dækker over foreningens oprettelse i vores system.
Denne proces indeholder bl.a. support, onboarding og upload af regnskab og medlemsliste, hvilket er en ensartet proces uanset foreningens størrelse. Det betyder, at vi kan bibeholde denne faste, lave oprettelse for selv de største foreninger.

Betydningen for jer der allerede benytter MinEjerforening

De foreninger, der allerede benytter MinEjerforening, vil også få glæde af prisændringen. Der er nemlig ingen binding på vores software, hvorfor foreningernes abonnement vil blive fornyet næste gang til den opdaterede pris. For størstedelen af foreningerne betyder det, at det årlige abonnement falder.

Alle foreninger vil skriftligt modtage informationer om de opdaterede priser, samt hvad det konkret betyder for deres forening.

Vil du gerne vide mere, så er du velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon.