Kontingentopkrævning

Pengene skal i kassen – hver gang. Derfor kan du nemt sætte kontingent op til at blive opkrævet automatisk. Du kan endda selv bestemme, hvor meget den enkelte betaler og hvor ofte.

Sæt opkrævningen på autopilot

Uden medlemmer er der ingen forening, men at holde styr på alle medlemmer er ikke altid nemt. GDPR skal overholdes, data skal opbevares sikkert, og der skal være styr på privatlivspolitik.

Det hele tager vi os af, så I blot skal tilføje jeres medlemmer og slå benene op. Når medlemmerne får nye kontaktinformationer, kan de endda selv opdatere deres profiler.

Lad medlemmerne betale online

Kontingentopkrævninger i kontanter, overførsler eller girokort kan være en barriere for en hurtig betaling. Derfor er det med vores system muligt at tage imod kortbetalinger med hjælp fra Stripe, så der endda også er penge at spare for jeres forening ved at skrotte de dyre girokort og betalingsaftaler.

Når I har sat opkrævningen op til at tage kreditkort, vil betalingerne automatisk blive bogført, så snart pengene er betalt. Det bliver ikke nemmere at være kasserer.

Korrekt bogført – Hver gang

De rette konti, dobbelt bogføring og opdatering af beholdninger… Det tager tid.

Derfor tager vores system sig af det hele, hver gang der bliver betalt et kontingent. Marker blot kontingentet som betalt, og vi får det bogført korrekt, opdateret balancen og naturligvis sørget for, at det hele stemmer.

Book en online demonstration