Tour - Vores Forening

Let regnskabssystem som alle kan bruge

Slip for lommeregneren og utallige timer med afstemning af banken og opkrævning af kontingent, haveleje og fællesbidrag.

GDPR-compliance
15.000+
Aktive brugere
3.600+
Timer sparet
99,8%
Garanteret oppetid

Hold styr på foreningens økonomi

Sig farvel til det manuelle arbejde og gør det nemt og sikre gennemsigtighed for hele bestyrelsen. Regnskabet og bogholderiet er samlet samme sted og I slipper derfor for at bruge flere forskellige platforme.

Komplet regnskabssystem
Autogenererede rapporter
Kontingentopkrævning
GDPR-godkendt

Gør kasserens arbejde nemmere

Det har aldrig været nemmere for kassereren at få overstået alt fra bogføring til udarbejdelse af årsregnskabet - det meste sker nemlig af sig selv. Og som en bonus gør I det nemt at finde en ny kasserer.

Håndtering af udlæg
Bilag i skyen
Tilpasset kontoplan
Revisoradgang

Hvad foreningerne siger

“Man kan være med, selvom man ikke har en økonomisk baggrund”

Med funktionerne i regnsskabssystemet kan vi selv nemmere have styringen over vores bogholderi, opkrævninger og budget. Det gør det nemmere, da ingen i bestyrelsen har en økonomisk baggrund.

Kasper Frandsen
Ejerforeningen Søgård

“Jeg skal slet ikke bruge lige så lang tid på administrativt arbejde”

Som kasserer i en stor forening, minimerer regnskabsfunktionen virkelig mine arbejdsgange og arbejdstid. Jeg kan nemt dele regnskabet med bestyrelsen og alt ligger samme sted.

Bjørn Christensen
E/F Skovvejen