Tour - Vores Forening

Om Vores Forening

Vi er sat i verden for at gøre en forskel for dem, der gør en forskel for det lokale fællesskab.

Som omtalt i
Vores historie

Den platform vi selv drømte om

Alt for meget frivillig tid bliver spildt på administrative opgaver, som ikke tilfører værdi til bestyrelsens arbejde. Med erfaringen som formænd og kasserere i vores egne ejerforeninger, har vi derfor sat os for at sætte nye standarder for os selv og andre frivillige.

Vores Forening er med andre ord den platform, vi selv stod og manglede, da vi blev valgt til vores ejerforeningers bestyrelser. I dag gør den ikke kun en forskel for os selv, men også for tusindvis af brugere i ejerforeninger, grundejerforeninger og andelsboligforeninger landet over.

Vores erfaring

Vi kender udfordringerne og løsningen

I 2020 lancerede vi første version af vores software, dengang kaldet MinEjerforening, til grund- og ejerforeninger. Platformen har i dag mere end 12.000 brugere i foreninger landet over.

Vores Forening er en videreudvikling af MinEjerforening, og står på skuldrende af erfaringer fra denne platform såvel som administrationsselskabet Vores Administration. Netop disse erfaringer og vores strategiske partnerskaber har gjort det muligt at udvikle en administrationsplatform, der tager servicen til et hidtil uset niveau.

Vores team

Det er os der er arbejder for at gøre en forskel for dem, der gør en forskel for fællesskabet.

Kasper Frandsen

Administrationschef

Tag fat i Kasper hvis du har generelle henvendelser eller vil vide mere om Vores Forening.

kasper@voresforening.dk

Mads Håkonsson

Foreningskonsulent

Tag fat i Mads hvis du vil høre mere om hvorvidt Vores Forening er noget for jer og jeres forening.

mads@voresforening.dk

Henriette Pilegaard

Produktansvarlig

Tag fat i Henriette hvis du har henvendelser angående vores software og benyttelsen af den.

henriette@voresforening.dk

Plamen Michev