Vores priser

Vi holder vores priser simple, så I kan træffe en oplyst beslutning i jeres bestyrelse. Alle priser er inklusiv moms, og der er ingen skjulte gebyrer.

Basispakken

50 kr.

Pr. husstand pr. år. Prisen er inklusiv moms.

Basis indeholder
Medlemssystem
Dokumentarkiv
E-mailsystem
Medlemsportal
Mailsupport
Tilmeld forening

Opstart

2.500 kr.

Betales én gang. Prisen er inklusiv moms.

Oprettelsen indeholder
Introduktion til moduler
Indlæsning af medlemmer og data
Personlig onboarding og tilpasning
Tilmeld forening

Basic

$499/an

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit tellus et.

What’s included
Mi proin sed libero enim
Non tellus orci ac auctor augue
Nibh ipsum consequat
Viverra accumsan in nisl
Start free trial

Professional

$4,999/an

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit tellus et.

Everything in pro +
Mi proin sed libero enim
Non tellus orci ac auctor augue
Nibh ipsum consequat
Viverra accumsan in nisl
Start free trial
Bliv klogere

Se alle funktioner i MinEjerforening

Medlemmer

  • Ubegrænset antal medlemsprofiler
  • Adgang til medlemsportalen
  • Import og eksport af medlemslister
  • Rabatordninger til medlemmer

Regnskab og økonomi

  • Komplet regnskabssystem
  • Online opbevaring af bilag
  • Autogenererede online rapporter; balance, pengestrøm og resultatopgørelse
  • Budgetfunktion og budgetrapporter
  • Betaling af fakturaer via kreditkort
  • Tilpasning af faktura-layout
  • Mulighed for tilpasset kontoplan
  • Bankafstemningsmodul

Kontingent

  • Automatisk udsendelse af kontingent via faktura
  • Automatisk opkrævning af kontingent via kreditkort
  • Automatisk bogføring af kontingentopkrævet via kreditkort
  • Oversigt over kontingent på medlemsportalen

Dokumentarkiv

  • Ubegrænset antal dokumenter
  • Visning af udvalgte dokumenter på medlemsportalen

Emails og beskeder

  • Ubegrænset antal e-mails til medlemmer
  • Mulighed for vedhæftninger og formattering af emails

Forsikring og backup

  • Forsikring af alle data gennem IF Forsikring
  • Ugentlig backup af alle data
FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Jeg er midt i et regnskabsår.. hvad gør vi?

Det betyder ikke noget, at vi er midt i året. Vi kan taste dine eksisterende bilag ind i systemet for dig, også hvis du har et excel-ark eller et andet regnskabs-system. Tal med os, så finder vi en løsning. Hvis du hellere vil vente til årsskiftet, er det også helt i orden, så kan vi klargøre systemet til dig og bruge tiden på at sætte dig ind i sagerne.

Hvad sker der, når jeg tilmelder min forening?

Når du tilmelder din forening, kontakter vi dig for at aftale nærmere. Det kan være, at du allerede har noget medlemsdata, der skal flyttes med over i systemet. Det aftaler vi på telefonen, og du får et referat tilsendt.

Efter vores samtale opretter vi en selvstændig udgave af vores administrationsplatform til din forening. I får jeres eget brugernavn og login, og så kan du gå i gang med at bruge platformen.

Vi er en andelboligforening - kan I hjælpe os?

Som udgangspunkt er MinEjerforening på nuværende tidspunkt tilpasset grundejerforeninger, haveforeninger, sommerhusforeninger og andre foreninger uden store aconto-opkrævninger.

Der er dog allerede andelsboligforeninger der benytter vores medlems- og beskedfunktioner samt deler dokumenter gennem systemet. Det er I også velkomne til.

Hvordan betaler man?

Når din ejerforening er blevet oprettet i MinEjerforening, og I har adgang til portalen, vil I modtage en faktura pr. mail. Denne faktura bliver sendt til både foreningen og den kontaktperson, der er angivet i forbindelse med tilmeldingen. Fremadrettet vil der automatisk blive sendt en faktura en gang om året, da betalingen foregår for et år ad gangen.

Hvad koster kortbetaling?

Jeres forening opkræver kontingentet enten ved bankoverførsel eller ved automatiske betalinger på medlemmernes kreditkort. Hvis I vælger at benytte kreditkort til betaling, vil vores system automatisk bogføre betalingerne.

For at jeres forening ikke skal have separat indløseraftale med kortudbyderne (eks. NETS), kan I gennem MinEjerforening tilkoble Stripe. Stripe er den førende udbyder af online betalinger i Europa og opkræver et gebyr på 1.4% + 1.80 kr. pr. betaling.

Hvad indeholder "opstartspakken" ?

Vi opretter jeres udgave af systemet og opretter jeres bruger.

Vi gennemgår hver enkelt funktion i systemet, så I er bekendte med systemet. Vi viser jer, hvordan man bruger hjælp-funktionen og guider jer i gang via telefon, til I er fortrolige med det.

Hvis I har medlemsinformationerne digitalt, fx i Excel, opretter vi alle medlemmer i jeres database i forbindelse med opstart.

Hvilken mail adresse sender man mails ud fra?

Når du anvender MinEjerforening har du mulighed for at sende emails ud til alle medlemmer på en gang.

Du kan også sende til afgrænsede grupper, f.eks. de medlemmer, der er i restance med kontingentet. Når du sender en fællesmail, afsendes den fra en foreningens email-adresse som I selv bestemmer.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Så er vores support altid klar til at hjælpe dig godt videre. Kontakt os.