Vi holder vores priser simple, så I kan træffe en oplyst beslutning i jeres bestyrelse. Alle priser er inklusiv moms, og der er ingen skjulte gebyrer.
Pr. husstand pr. år. Prisen er inklusiv moms.
Betales én gang. Prisen er inklusiv moms.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit tellus et.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit tellus et.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit tellus et.
Det betyder ikke noget, at vi er midt i året. Vi kan taste dine eksisterende bilag ind i systemet for dig, også hvis du har et excel-ark eller et andet regnskabs-system. Tal med os, så finder vi en løsning. Hvis du hellere vil vente til årsskiftet, er det også helt i orden, så kan vi klargøre systemet til dig og bruge tiden på at sætte dig ind i sagerne.
Når du tilmelder din forening, kontakter vi dig for at aftale nærmere. Det kan være, at du allerede har noget medlemsdata, der skal flyttes med over i systemet. Det aftaler vi på telefonen, og du får et referat tilsendt.
Efter vores samtale opretter vi en selvstændig udgave af vores administrationsplatform til din forening. I får jeres eget brugernavn og login, og så kan du gå i gang med at bruge platformen.
Som udgangspunkt er MinEjerforening på nuværende tidspunkt tilpasset grundejerforeninger, haveforeninger, sommerhusforeninger og andre foreninger uden store aconto-opkrævninger.
Der er dog allerede andelsboligforeninger der benytter vores medlems- og beskedfunktioner samt deler dokumenter gennem systemet. Det er I også velkomne til.
Når din ejerforening er blevet oprettet i MinEjerforening, og I har adgang til portalen, vil I modtage en faktura pr. mail. Denne faktura bliver sendt til både foreningen og den kontaktperson, der er angivet i forbindelse med tilmeldingen. Fremadrettet vil der automatisk blive sendt en faktura en gang om året, da betalingen foregår for et år ad gangen.
Jeres forening opkræver kontingentet enten ved bankoverførsel eller ved automatiske betalinger på medlemmernes kreditkort. Hvis I vælger at benytte kreditkort til betaling, vil vores system automatisk bogføre betalingerne.
For at jeres forening ikke skal have separat indløseraftale med kortudbyderne (eks. NETS), kan I gennem MinEjerforening tilkoble Stripe. Stripe er den førende udbyder af online betalinger i Europa og opkræver et gebyr på 1.4% + 1.80 kr. pr. betaling.
Vi opretter jeres udgave af systemet og opretter jeres bruger.
Vi gennemgår hver enkelt funktion i systemet, så I er bekendte med systemet. Vi viser jer, hvordan man bruger hjælp-funktionen og guider jer i gang via telefon, til I er fortrolige med det.
Hvis I har medlemsinformationerne digitalt, fx i Excel, opretter vi alle medlemmer i jeres database i forbindelse med opstart.
Når du anvender MinEjerforening har du mulighed for at sende emails ud til alle medlemmer på en gang.
Du kan også sende til afgrænsede grupper, f.eks. de medlemmer, der er i restance med kontingentet. Når du sender en fællesmail, afsendes den fra en foreningens email-adresse som I selv bestemmer.
Så er vores support altid klar til at hjælpe dig godt videre. Kontakt os.