Tour - Vores Forening

Alle vigtige dokumenter samlet ét sted

Sig farvel til mistede dokumenter og fysiske kopier med Vores Forenings dokumentarkiv til grundejer-, ejer- og andelsboligforeninger.

GDPR-compliance
12.000+
Aktive brugere
3.600+
Timer sparet
Garanteret oppetid

Del filer og dokumenter med dem, som I ønsker

Nyd fordelene ved online dokumentopbevaring og del foreningens dokumenter med bestyrelsen og medlemmer. I vælger selv, hvilke dokumenter der skal deles og hvem de skal deles med. Det er nemt.

Nem import
Online visning
Deling med alle
Valgfri mappestruktur

Sikker opbevaring til kommende bestyrelser

Lad det være slut med fysiske kopier og mistede dokumenter. Den sikre, krypterede opbevaring gør det nemt at overdrage dokumenter til de kommende bestyrelser, og for nye medlemmer at få et overblik.

Krypteret opbevaring
Nem overdragelse
Nemme mapper
Online indlæsning

Hvad foreningerne siger

“Nu kan jeg vælge hvem der skal have adgang til de forkellige dokumenter”

Det er så fedt, at jeg kan uploade alle vores vigtige dokumenter og dele dem med de frivillige det giver mening for. Så ved jeg lige præcis, hvem der har adgang til hvad.

Kasper Frandsen
Ejerforeningen Langelandsvej

“Det er meget nemmere og mere sikkert at overdrage dokumenter”

Vi har prøvet at skifte kasserer og formand et par gange, før vi fik Vores Forening. Nu kan formanden selv kan tilgå alle dokumenter uden at tidligere formænd skal overdrage dem.

Bjørn Christensen
Grundejerforeningen Skovparken