fbpx

Enkelt. Billigt.

Vi synes, at foreningens penge skal gå til vedligehold og fælles projekter og så vidt muligt ikke til administration og IT. Derfor har vi lavet nogle enkle medlemskaber, der ikke koster alverden.

Vores Pakker

Oversigt over funktioner

 

Funktion

MinEjerforening Platform

Foreningsservice

Medlemmer
Ubegrænset antal medlemsprofiler
Adgang til medlemsportalen
Import og eksport af medlemslister
Rabatordninger til medlemmer
Regnskab
Komplet regnskabssystem
Online opbevaring af bilag
Ubegrænsede posteringer
Autogenererede online rapporter;
balance, pengestrøm og resultatopgørelse
Betaling af fakturaer via kreditkort
Tilpasning af faktura-layout
Mulighed for tilpasset kontoplan
Bankafstemningsmodul
Bogføring foretaget af vores bogholdere
Månedlige økonomirapporter tilsendt pr. mail
Bankafstemninger foretaget af vores bogholdere
Rykker- og påmindelsesudsendelse
foretaget af vores bogholdere
Udarbejdelse af årsregnskab
Kontingent
Automatisk opkrævning af kontingent via faktura
Automatisk opkrævning af kontingent via kreditkort
Automatisk bogføring af kontingent
opkrævet via kreditkort
Oversigt over kontingent på medlemsportalen
Rykker- og påmindelsesudsendelse
foretaget af vores bogholdere
Dokumentarkiv
Ubegrænset antal dokumenter
Visning af udvalgte dokumenter på medlemsportalen
E-mails
Ubegrænset antalt emails til medlemmer
Mulighed for vedhæftninger og formattering af emails
Forsikring
Forsikring af alle data gennem IF Forsikring
Professionelt ansvarsforsikring
på administrationsydelser
Oprettelse2.499 kr.2.499 kr.
Pris pr. år2.499 kr.12.999 kr.
Tillægsydelser
Udarbejdelse af momsregnskab5.000 kr./år
Udarbejdelse af forbrugsregnskab500 kr. pr. enhed/år
Andet…Kontakt osKontakt os

 

Ofte stillede spørgsmål

Jeg er midt i et regnskabsår.. hvad gør vi?

Det betyder ikke noget, at vi er midt i året. Vi kan taste dine eksisterende bilag ind i systemet for dig, også hvis du har et excel-ark eller et andet regnskabs-system. Tal med os, så finder vi en løsning. Hvis du hellere vil vente til årsskiftet, er det også helt i orden, så kan vi klargøre systemet til dig og bruge tiden på at sætte dig ind i sagerne. 

Hvad sker der, når jeg bestiller?

Når du bestiller, kontakter vi dig for at aftale nærmere. Det kan være, at du allerede har noget medlemsdata, der skal flyttes med over i systemet.

Det aftaler vi på telefonen, og du får et referat tilsendt.

Efter vores samtale opretter vi en selvstændig udgave af vores administrationsplatform til din forening. I får jeres eget brugernavn og login, og så kan du gå i gang med at bruge platformen. 

Hvorfor er dokumenthåndtering nødvendigt?

En ejerforening har typisk en lang række dokumenter som skal opbevares sikkert: Referater, regnskaber, vedligeholdelsesplaner, forsikringspapirer, svar fra kommunen, høringer og alt muligt andet.

Typisk bruges de ikke mere end et par gange om året, og tages frem når det er tid til at lægge budget eller se på årshjulet og arbejdsplanerne.

Det er vigtigt, at dokumenterne ikke ligger hos en enkelt privatperson, men kan tilgås af både nuværende og kommende ejere og bestyrelser. Papirerne skal være til rådighed for de kommende beboere.

Med MinEjerforening.dks dokumenthåndering er jeres papirer gemt i skyen. Så undgår I, at papirer går tabt eller forsvinder, når en enkelt beboer fraflytter.

Hvordan betaler man?

Når din ejerforening er blevet oprettet i MinEjerforening, og I har adgang til portalen, vil I modtage en faktura pr. mail. Denne faktura bliver sendt til både foreningen og den kontaktperson, der er angivet i forbindelse med tilmeldingen. Fremadrettet vil der automatisk blive sendt en faktura en gang om året, da betalingen foregår for et år ad gangen.

Hvad koster kortbetaling?

Jeres forening opkræver kontingentet enten ved bankoverførsel eller ved automatiske betalinger på medlemmernes kreditkort. Hvis I vælger at benytte kreditkort til betaling, vil vores system automatisk bogføre betalingerne.

For at jeres forening ikke skal have separat indløseraftale med NETS, har vi en samlet aftale. Det betyder, at vi opkræver et gebyr på 3% af betalingerne, som dækker opkrævning, indløsning mv.

Vi er en ejerforening af lejligheder - kan I hjælpe os?

Som udgangspunkt er MinEjerforening på nuværende tidspunkt tilpasset grundejerforeninger, haveforeninger, sommerhusforeninger og andre foreninger uden store aconto-opkrævninger.Vi vil dog gerne høre fra jer så kontakt os gerne, så tager vi en uforpligtende snak om mulighederne.

Hvad indeholder "opstartspakken" ?

Vi opretter jeres udgave af systemet og opretter jeres bruger.

Vi gennemgår hver enkelt funktion i systemet, så I er bekendte med systemet. Vi viser jer, hvordan man bruger hjælp-funktionen og guider jer i gang via telefon, til I er fortrolige med det.

Hvis I har medlemsinformationerne digitalt, fx i Excel, opretter vi alle medlemmer i jeres database i forbindelse med opstart.

Vil du prøve vores platform?